love

tjatjaaaa, igår var jag i stallet som sagt fick rida fina xmire som skötte sig galant!
Var hemma ett tag sen frågade Åke om jag ville hänga med på teater, så de gjorde jag, den handlade om droger, alkohol och annat sånt.. man fick sig en liten tankeställare även fast jag själv inte håller på med massa sånt men hur vissa personer kan bete sig mot andra och strunta i varandra!
Sen ett plus var ju att de va grymt snygga killar med som även hade en stripp-scen ;)
Jaja nog skrivet om gårdagen, idag har jag varit och jobbat på fältis i valbo som vanligt varje tisdag, efter de åkte jag och käka och sen till poledance-träningen. Nu har jag precis kommit hem till ebba efter ha tränat då och sitter och pratar med henne och även håller lite koll på hockeyn då! ;)
Man måste ju ha lite koll!

p.s ebba försöker lära sig räkna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0