Varför bry sig när ingen annan gör de heller?

Tjaaaa, är inte så aktiv här på bloggen känner jag men ändå kul att göra nått inlägg då och då! :)
Nu i helgen har jag varit med Ebba som vanligt då, var på nån lokalfest i hille i fredags och sen i stan igår, var även ner på stan igår då när brynäslaget var där och fira eller vad man nu ska säga, efter de gick jag och Ebba hem till henna jag var helt slut så jag somnade där och sen drog vi in till stan då som sagt.
Idag vakna jag upp hos Ebba vid typ 2.. hehe lite sent kanske, men vi tog det bara lugnt och sen drog jag hem vid 5 och fixade lite med hundarna och så sen blev de en myskväll med mamsen.

Imorn blir det att vara i stallet typ hela dagen, det är så skönt att jag bara behöver vara i skolan tre dagar varje vecka!
Men nu ska jag kolla på film och sova, Godnatt!

Bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0