Why are you trying so hard to fit in, when you are born to stand out.

Så jävla skönt med lov!
Hehe, igår så var jag med Sofie hemma ett tag bara sen drog jag ner till stan och träffade Cornelia oså käka vi på stan sen till poledance träningen och efter de åkte vi hem till mig och lekta med valparna lite och sedan kolla hockey som de va ett jävla liv om, försökte byta kanal... de slutade ju som de gjorde då, haha aldrig mer!
Senare på kvällen åkte jag och träffade Ebba, Cenny och Tobias sen sov jag hos Ebba och idag har vi solat varit och hämta tröjer av Molly och nu sitter jag i soffan hemma hos mig och väntar på att Ebba ska laga färdigt maten, dutti hon!
Senare ikväll ska jag väl hitta på nått med Ebba får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0