soffhäng

Soffhäng med morsan, hon är så snäll som kommer in med två skålar i vardagsrummet ser att de e godis i hennes och tror såklart att jag ska få godis också men nee... där i va de grönsaker, superduper gott...........
hon tycker säkert att jag e fet, haha nejdå.

Idag i skolan så lyckades jag somna på projekt lektionen och sov typ hela lektionen, bra gjort Vicky!
Imorn äre matteprov och de känns som att de kommer gå ganska bra så får väl hoppas på att de gör de också, imorn blire att vara med Ebba o säkert fler, hon sa att vi skulle sova hos Syver, så får väl se hur det blir med det.
Ska bli skönt med helg iaf!


Bjuder på två bilder på mig och Catrine från ett tag sen när Melinda hade lokalfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0