tåkigt att blogga

Tjaaaarååååå!
Varit ut på massa bus i helgen så då har man ju inte varken ork eller tid till att blogga.. Haha, nejdå jag och Ebba var hemma hos Syver i fredags och bara tog det lugnt, Adam, Linus och Emil va också där.
Igår så var jag och Ebba på fest i stan o drog sedan vidare till en annan men dit skulle ju polisen komma och förstöra så då drog vi till Syver och va med han och Adam.

Var också på nån prova på träning i helgen, ruffie hette de, skitjobbigt va de iaf, har världen jävla träningsverk i benen.

Imorn och på tisdag ska jag till travet och vara där och hålla på med hästarna antar jag sen på onsdag åker jag till Norrköping och ska ta terrängkörkort eller vad de nu heter.. alltså med skolan, kommer bli skitkul för jag och Melinda ska dela stuga om hon nu åker med, men de måste hon!

Snart kommer jag behöva ta farväl av Dixies små sötnosar, vill inte sälja nån av dom, men de räcker med att ha två hundar!
Min allra favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0